Una manresana sobre rodes    


AMB MOTIU DE LA SETMANA DE LA MOBILITAT
ENS VISITA L’ANTÒNIA ESPINALT

“Bon dia, nois, em dic Antònia Espinalt, però com que sóc una iaia em podeu dir iaia Antònia".
D’aquesta manera tan propera se’ns presentava dimecres al matí l’Antònia, ciclista reconeguda amb un bagatge, energia i joventut envejables.
L’Antònia ha meravellat als alumnes de 5è i 6è de primària explicant tot allò important per a gaudir d’un mitjà de transport poc utilitzat, però a la vegada molt conegut per a tothom, la bicicleta.
Ens ha parlat de l’equipament necessari per tal de no córrer cap risc, valorant sobretot la utilització del casc i ens ha recordat la importància de respectar la normativa viària.
També hem pogut gaudir de moltes de les seves anècdotes personals, com el seu viatge a Holanda, on l’ús de la bicicleta es troba molt més arrelat a la societat.
Al final de la xerrada ha escoltat a tots i a cadascun dels nens que volien explicar les seves experiències amb la bicicleta i ha compartit amb ells els seus coneixements.
La iaia Antònia ens ha contagiat el seu esperit jove amb uns valors en aquests dies una mica oblidats com són la constància en el treball, la fe en un mateix i en els que ens envolten i el respecte al pròxim, aconseguint la felicitat amb una cosa tan simple i senzilla com és anar amb bicicleta.

5è i 6è de Primària.