Celebrem el Nadal 2006    
Primer trimestre


El dijous dia 21, últim dia lectiu abans de les festes de Nadal, els alumnes d’Infantil i Primària participen en el ja tradicional Concurs de Nadales per classes. Tots els grups hi participen amb unes veus que encomanen l’alegria d’un Nadal a punt d’arribar.
Després, els nens i les nenes de 1r i 2n de Primària també s’apunten a fer cagar el tió.
Els alumnes més grans, d’ESO i de batxillerat, celebren la festa del Nadal amb els seus companys. Comparteixen croïsants, patates fregides, torrons o xocolata, però també la xirinola i l’amistat.
Cal destacar també que un grup d’alumnes de batxillerat ha preparat unes nadales per portar el seu suport, la seva companyia i la joia del Nadal als avis de la residència Sant Josep de Santpedor. A més de les tradicionals cançons catalanes, la Cristina Kostyukova presenta als avis una nadala del seu país, Rússia.