3r d'ESO, de convivència a Sant Martí de Sesgueioles    
Primer trimestre


Els alumnes de 3r d’ESO varen realitzar la sortida de convivència a Sant Martí de Sesgueioles amb l’objectiu de millorar el coneixement del grup i fomentar la reflexió personal. Prèviament a la sessió de tutoria s’havia fet un treball individual de  quin és el temps que es dediquen a “aturar-se” i si realment el “rumb” que estan posant a les seves vides és realment el que volen.

En arribar a Sant Martí el professor Josep M. Garcia i Cap de Pastoral de l’escola els va explicar l’objectiu d’aquella sortida de convivència. A primera hora varen veure la pel·lícula “Tormenta Blanca”, que mostra els diferents papers que cadascú té o pot tenir en la convivència dins d’un grup. Posteriorment celebraren la missa amb el mossèn Lluís que va fer reflexionar sobre com aquells espais de creixement personal són un valor a afegir en l’educació dels joves.

Després de dinar es va fer un cinefòrum on es van comentar els valors individuals i col·lectius que els personatges de la pel·lícula propugnaven.